גאון וקדוש • כשמרן הגר"ע יוסף קם מלוא קומתו בפני האדמו"ר מערלוי

    איתי גדסי | צילום: יעקב כהן No Comments on גאון וקדוש • כשמרן הגר"ע יוסף קם מלוא קומתו בפני האדמו"ר מערלוי
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם תנועת ש"ס, מועצת חכמי התורה שלה ויו"ר התנועה אריה דרעי פרסמו הבוקר (שני) דברי הספד על זקן האדמו"רים כ"ק האדמו"ר מערלוי זצוק"ל, חבר מועצת גדולי התורה, שהשיב הבוקר את נשמתו הטהורה ליוצרה.

    בדברי תנועת ש"ס נכתב כי "כ"ק האדמו"ר זצוק"ל אשר נודע בקדושתו וגאונותו בתורה, הקים את קהילת ערלוי המעטירה לאחר השואה והנהיג את קהילתו כאב רחום זה עשרות בשנים".

    20160222015256

    "האדמו"ר זצוק"ל היה בידידות עזה ועמוקה עם מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל שנמשכה עשרות בשנים, והיו ביניהם עשרות חילופי מכתבים בדברי תורה והלכה מתוך ביטויי הערכה וכבוד. כך למשל, בספרו 'יביע אומר' כותב עליו מרן "ידיד נפשי אוהבך בלב ובנפש ציס"ע (צדיק יסוד עולם)".

    עוד נכתב בהודעה שפרסמה הבוקר תנועת ש"ס, "ביקורו האחרון של כ"ק אדמו"ר מערלוי זצוק"ל אצל מרן זצוק"ל היה בניחום אבלים לבנו של מרן, רבי יעקב זצ"ל. בכניסתו קם מרן לכבודו מלוא קומתו, וביקש את סליחתו על שהטריח את עצמו לבא אליו. באותה פגישה הזכיר לו מרן על תשובה בספרו 'יביע אומר' ח"ב בשאלה הלכתית שהפנה אליו האדמו"ר מלפני חמישים שנה".

    "תנועת ש"ס אבלה יחד עם כל בית ישראל על האבדן הגדול לעולם התורה והחסידות. ומן השמים ננוחם וה' ירפא את שבר עמו אכי"ר", נכתב בהודעה.



    0 תגובות